Eyl 9, 2011 - Mizah 1 Comment Zekalıyım ama okumayı seçmedim … Zekalıyım ama okumayı seçmedim … Bunu paylaş: Facebook üzerinde paylaş (Yeni pencerede açılır) Facebook X'te paylaş (Yeni pencerede açılır) X Arkadaşınıza e-posta ile bağlantı gönderin (Yeni pencerede açılır) E-posta Tumblr' da Paylaş (Yeni pencerede açılır) Tumblr Yazdır (Yeni pencerede açılır) Yazdır Bunu beğen:Beğen Yükleniyor...
Allah belasını vermesin. zekalıymış ama okumayı seçmemiş 😀 😀